0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    روش‌های خانگی رفع موهای زائد بدن

    روش‌های خانگی رفع موهای زائد بدن

    به طور کلی برای از بین بردن موهای بدن، دو انتخاب خواهید داشت:

    روش‌های موقت
    روش‌های دائم

    روش‌های موقت ازبین بردن موهای زائد بدن شامل استفاده از تیغ، کرم‌های موبر، موم، اپلاسیون و غیره است و روش‌های دائمی از بین بردن موهای زائد شامل لیزر و الکترولیز می‌باشد که پر هزینه می‌باشند. ولی روش‌هایی نیز وجود دارند که با استفاده از آن‌ها و البته صبر، می‌توانید تا حدودی به نتایج دلخواه برسید که البته هزینه زیادی را نیز برای شما نخواهند داشت. در این مطلب می‌خواهیم روش‌های طبیعی ازبین بردن موهای زائد بدن را که می‌توانید در منزل آنها را بکار گیرید با شما در میان بگذاریم ولی پیش از آن باید بدانید که مو، نقش محافظتی برای پوست بدن دارد، و تنها در صورتی دیگر رشد نخواهد کرد که فولیکول آن تخریب شده باشد (کاری که در لیزر و الکترولیز انجام می‌شود)

    مشاهده محصولات اصلاح صورت و بدن

    بهترین روش خانگی حذف موهای زائد بدن کدامند؟

    روش‌های خانگی زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که در ادامه به معرفی بهترین روش خانگی حذف موهای زائد بدن، برای شما عزیزان می‌پردازیم.

    تیغ: تیغ یکی از متداول‌ترین و بهترین روش‌های خانگی حذف موهای زائد بدن است. این روش یک تا سه روز ماندگاری دارد. پیشنهاد می‌شود قبل از اصلاح با تیغ دوش بگیرید تا بدنتان مرطوب و فولیکول‌های مو نرم شوند. هم‌چنین حین اصلاح با تیغ مراقب ایجاد جراحت و بریدگی‌های ناخواسته باشید.

    وکس: یکی دیگر از بهترین روش‌های خانگی حذف موهای زائد بدن استفاده از وکس و به ‌ویژه وکس گرم است. در این روش با کندن وکس از پوست به ‌یک‌ باره مقدار زیادی از موها از فولیکول‌هایشان جدا می‌شوند. این روش باعث زیبایی و نرمی پوست می‌شود و تا سه هفته ماندگاری دارد؛ اما تا چند ساعت باعث التهاب و قرمزی پوست می‌شود.

    برداشتن مو با موچین: این روش خانگی حذف موهای زائد بدن برای نواحی با تراکم موی کم استفاده می‌شود. در این روش موها به ‌صورت تک ‌به ‌تک توسط موچین از فولیکول جدا می‌شوند. در این روش ممکن است رشد مجدد موها تا چند هفته طول بکشد.

    بند انداختن: این روش سنتی رفع موهای زائد است. در این روش با استفاده از یک نخ و گیر انداختن ساقه‌ی مو در آن، مو را از فولیکول جدا می‌کنند. این روش مانند وکس و موچین چند هفته ماندگاری دارد.

    مشاهده محصولات بهداشتی

    اپیلاتورهای خانگی: یکی دیگر از بهترین روش‌های خانگی حذف موهای زائد بدن استفاده از اپیلاتورهای خانگی است. این روش شباهت زیادی به استفاده از موچین دارد با این تفاوت که در دستگاه اپیلاتورهای خانگی به ‌جای یک موچین چند موچین به‌ صورت هماهنگ با هم کار می‌کنند. این روش نیز مانند دیگر روش‌هایی که در آن مو از فولیکول جدا می‌شود تا سه هفته ماندگاری دارد.

    کرم‌های موبر: استفاده از کرم‌های موبر یکی از بهترین روش‌های خانگی حذف موهای زائد بدن است که هیچ درد و عوارضی ندارد. البته لازم است قبل از استفاده از این کرم‌ها مقدار کمی از کرم را جهت بررسی آلرژی به این مواد در ناحیه کوچکی از بدن تست کنید. در این روش موها از قسمت بالای پوست با کرم واکنش داده و از بین می‌روند این روش بین یک تا سه روز ماندگاری دارد.

    استفاده از ماسک‌های خانگی: در این روش با استفاده از مواد طبیعی در دسترس ماسک‌هایی برای رفع موهای زائد ساخته می‌شوند. اثردهی این ماسک بسته به ترکیب آن متفاوت است و می‌تواند بین یک روز تا سه هفته متغیر باشد. در مقاله بعدی به چند ماسک خانگی جهت رفع موهای زائد اشاره می‌نمائیم.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا