0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    نکات مراقبت از پوست کودکان(بخش اول)

    نکات مراقبت از پوست کودکان(بخش اول)

    پوست بزرگترین اندام بدن است، بنابراین ضروری است که نکات مهمی را برای حفظ چهره‌ای سالم به کودک خود آموزش دهید. ایجاد یک روال مراقبت از پوست به پیشگیری از برخی مشکلات در آینده کمک می‌کند. بچه‌ها دائماً در معرض سطوح بالایی از آلودگی و میکروب هستند، بنابراین بسیار مهم است که آنها یاد بگیرند که چگونه به درستی از پوست خود مراقبت کنند. شروع زود هنگام تضمین می‌کند که مراقبت از پوست خود را تا بزرگسالی ادامه خواهند داد. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

    محصولات مناسب را بیابید

    صابون‌ها، کرم‌ها، لوسیون‌ها و سایر محصولات مراقبت از پوست در قفسه‌های فروشگاه‌ها وجود دارد. هنگام مراقبت از کودک، مهم است که از اقلام حاوی مواد شیمیایی مانند سولفات و پارابن خودداری کنید. یافتن برندی که پوست‌های حساس را هدف قرار دهد بهترین کار است. خواندن برچسب‌ها به شما کمک می‌کند تا خطی از محصولات را انتخاب کنید که به خوبی برای پوست کودک شما مفید باشد.


    خرید محصولات بهداشتی کودکان

    شستشوی صورت

    صابون‌های نواری می‌توانند فوق‌العاده خشک‌کننده باشند، بنابراین عاقلانه است که شستشوی صورت را با محصولی که ملایم است اما کثیفی و چربی اضافی را پاک می‌کند، شروع کنید. بچه‌ها نمی‌خواهند از محصولات چسبنده یا سنگین استفاده کنند. یک صابون ملایم از قرمزی و خشکی آن جلوگیری می‌کند.
    علاوه بر صابون، درک دمای مناسب آب برای استفاده نیز مهم است. اگرچه بسیاری از مردم معتقدند که آب گرم برای منافذ پوست بهترین است، اما در واقع بهتر است از آب ولرم استفاده کنید. آب داغ اغلب چربی طبیعی پوست را مختل می‌کند.

    خرید محصولات مراقبتی و درمانی

    جلوگیری از خشکی پوست

    مرطوب کردن پوست کودک ضروری است، به خصوص از آنجایی که خشکی پوست یک مشکل رایج در میان جوانان است. وازلین یک محصول عالی است که باعث تحریک نمی‌شود اما از خشکی پوست جلوگیری می‌کند.

    بسیاری از والدین متوجه نیستند که لازم نیست کودکان خردسال را هر روز حمام کنند. دوش گرفتن یا حمام سه بار در هفته برای تمیز نگه داشتن کودک بدون آسیب رساندن به پوست او کافی است. همچنین، بهتر است از استفاده از آب گرم خودداری کنید. به کودک خود بیاموزید که به جای مالش دادن خیلی محکم، به آرامی با یک دستمال یا اسفنج نرم بدنش را مالش دهد.
    در ماه‌های تابستان، کلر یا آب نمک ممکن است باعث خشکی پوست شود، به خصوص اگر زمان زیادی را صرف شنا در استخر یا ساحل می‌کند. استفاده از یک مرطوب کننده ملایم و شستن نمک یا کلر، کلید حفظ سلامت پوست است.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا