0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    ویتامین‌های کاهش وزن

    کاهش وزن آسان نیست. اگر کاهش وزن به آسانی مصرف مکمل بود، می‌توانستیم روی مبل بنشینیم و در حالی که مکمل تمام کار را انجام می‌داد، فیلم را تماشا کنیم. در حقیقت، لاغری به این سادگی نیست. با نظرات متخصصان در مورد ویتامین‌ها و کاهش وزن آشنا شوید.

    هنگامی که قفسه‌های مکمل را در داروخانه چک کنید، ممکن است کاهش وزن را به عنوان مزیت بسیاری از محصولات مشاهده کنید. به عنوان مثال، برخی افراد ادعا می‌کنند که ویتامین B12، کلسیم، اسیدهای چرب امگا 3 و مکمل‌های چای سبز می‌توانند به کاهش وزن کمک کنند. فواید ادعا شده از «بالا بردن متابولیسم» و «تغییر سوئیچ در بدن» تا «به سلول‌ها برای سوزاندن چربی سیگنال می‌دهند». با این حال، دانشمندان شواهد کمی برای تقویت این ادعاهای کاهش وزن پیدا کرده‌اند.

    اسیدهای چرب امگا 3

    برخی از مطالعات نشان می‌دهد که اسیدهای چرب امگا 3 از کاهش وزن حمایت می‌کنند، اما برای نتیجه گیری خیلی زود است. با این حال، اسیدهای چرب امگا 3 یک مکمل عالی برای رژیم غذایی شما هستند. بر اساس انجمن قلب آمریکا، آنها ممکن است از قلب و عروق خونی شما در برابر آسیب و بیماری محافظت کنند. ماهی قزل آلا، ماهی خال مخالی، شاه ماهی، قزل آلای دریاچه ای، ساردین و ماهی تن منابع غنی این ماده مغذی هستند. خوردن این ماهی را چند بار در هفته به عنوان بخشی از برنامه غذایی سالم خود در نظر بگیرید. به جای سرخ کردن، آنها را کباب، کباب یا پخت کنید.

    کلسیم

    آیا مکمل‌های کلسیم به کاهش وزن کمک می‌کنند؟ بیشتر شواهد به خیر اشاره می‌کنند. برخی از طرفداران ادعا می‌کنند که کلسیم تجزیه چربی در سلول‌های شما را افزایش می‌دهد. برخی دیگر پیشنهاد می‌کنند که ممکن است با توانایی بدن شما در جذب چربی از غذایی که می‌خورید تداخل داشته باشد.

    ویتامین‌های کاهش وزن

    اما با توجه به ODS اکثر آزمایشات بالینی هیچ ارتباطی بین مصرف کلسیم و کاهش وزن پیدا نکرده‌اند. بدن شما برای حمایت از سلامت استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، اعصاب و عروق خونی به کلسیم نیاز دارد. برای دیدار با ODS هدف روزانه توصیه شده، خوردن غذاهای غنی از کلسیم مانند محصولات لبنی کم چرب، سبزیجات با برگ‌های تیره و توفو. این غذاها کم چرب اما سرشار از مواد مغذی هستند، که آنها را به راهکاری هوشمندانه برای کاهش وزن شما تبدیل می‌کند.

    چای سبز

    هر چقدر هم که وسوسه انگیز باشد با یک کتاب خوب و یک فنجان چای سبز یا مکمل‌های چای سبز یک پیاده روی سریع یا دوچرخه سواری برای آب کردن چربی از وسط شما مفید باشد.

    چای سبز حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که ممکن است به محافظت از قلب شما کمک کند. اما با توجه به تحقیق سال 2012 به نظر می‌رسد که پتانسیل کاهش وزن مکمل‌های چای سبز کم و از نظر آماری غیر قابل توجه است.

    صرف پول برای ویتامین‌ها یا سایر مکمل‌هایی که ادعا می‌کنند به کاهش وزن کمک می‌کنند، معمولاً اندازه کیف پول شما را به جای دور کمر شما کاهش می‌دهد. به جای خرید این محصولات، سرمایه گذاری در عضویت در باشگاه، مجموعه‌ای جدید از کفش های پیاده روی یا مجموعه ای از ابزار باغبانی را در نظر بگیرید. باغبانی ورزش خوبی است. شما می‌توانید در حین کاشت، علف‌های هرز و آبیاری یک زمین پر از سبزیجات غنی از مواد مغذی، کالری بسوزانید.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا