0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    مراقبت از پوست در نوروز

    مراقبت از پوست در نوروز

    همه ما وقتی برنامه داریم که برای یک مراسم، جشن، میهمانی یا مناسبت خاص آماده شویم، از چندی قبل، اقدام به آماده کردن لباس‌ها، مدل و رنگ موها، کیف و کفش و مدل آرایش و وسایل مورد نیاز آن می‌کنیم. عید نوروز دربین مناسبات و جشن‌های ایران، به‌دلایل مختلف مهمترین مناسبت محسوب می‌شود. تعطیلاتی طولانی فرصت بازدید با اقوام یا مسافرتی دلچسب و بی‌دغدغه را فراهم می‌کند. مسافرت‌هایی خانوادگی و دوست داشتنی. اما همه این موارد به این معنی است که ما نیاز به آماده شدن برای یک دوره دو هفته‌ای جشن و میهمانی و دید و بازدید را داریم. اغلب برای این تعطیلات سراغ رژیم، ورزش، تغییر مدل و رنگ مو و البته بهبود سلامت و زیبایی پوست خود می‌رویم. امروز قصد دارم یک برنامه مراقبت پوستی مناسب به شما معرفی کنم تا بتوانید در ایام عید نیز، شادابی و جوانی پوست خود را تضمین کنید.

    استفاده از ماسک و ماساژ در تعطیلات

    ورزش کردن، توصیه مکرر و همیشگی متخصصان است و انجام مداوم آن در طول سال برای کل بدن ضروری است، اما تعطیلات نوروز وقت مناسبی برای ماساژ پوست و استفاده از ماسک در فضایی آرام است. ماساژ، باعث تحریک پوست برای کلاژن سازی می‌شود. با هر روغنی اعم از زیتون، کنجد و بادام امکان ماساژ صورت وجود دارد.

    مشاهده محصولات مراقبت از صورت

    برای پوست‌های حساس استفاده از روغن آرگان نیز مناسب است. البته توصیه می‌شود، پوست اطراف چشم ماساژ داده نشود چراکه به دلیل نازکی بسیار حساس و شکننده است و چروک‌های اطراف آن بیشتر می‌شود. برای ماساژ گونه و به جریان انداختن لنف صورت، حرکت دست‌ها را از کنار بینی به صورت دورانی شروع و به سمت گوش‌ها هدایت کنید. پیشانی را با حرکات رو به بالا و گردن را به سمت بالا یا به پایین ماساژ دهید.

    استفاده از ضدآفتاب

    این روزها اهمیت استفاده از کرم‌های ضد آفتاب بر هیچکس پوشیده نیست. استفاده از کرم ضد آفتاب استاندارد برای همه ضرورت دارد و باید طی روز چند مرحله آن را تجدید کنید. استفاده از کرم ضد آفتاب آن‌قدر اهمیت دارد که حتی اگر هیچ محصولی را با خود به بیررون نمی‌برید، این یک مورد را نباید فراموش کنید.

    کرم ضد آفتاب از شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت و از پیری زودرس پوست صورت جلوگیری می‌کند. این روزها خانم‌ها تمایل زیادی به استفاده از ضدآفتاب‌های رنگی پیدا کرده‌اند؛ چرا که این نوع کرم‌ها جایگزین بسیار خوبی برای کرم‌ پودرهای آرایشی هستند.

    به فاکتور محافظت در برابر نور آفتاب، SPF گفته می‌شود. بهتر است کرم ضد آفتابی که خریداری می‌کنید حداقل SPF 30 داشته باشد تا از پوست شما به‌خوبی مراقبت کند. کرم ضد آفتاب برای اثرگذاری به زمان نیاز دارد؛ به همین خاطر باید حداقل 20 دقیقه قبل از خروج از خانه آن را روی صورت خود بمالید.

    اصلاح تغذیه در نوروز

    در ایام نوروز به دلیل خوردن شیرینی و آجیل کالری زیادی مصرف می‌کنید که موجب بروز جوش و آکنه روی صورت می‌شود. بنابراین با مصرف چای سبز سویا، تخم کتان، بادام به دلیل استروژن موجود در افراد یائسه و میانسال باعث شادابی چهره می‌شود.

    مشاهده محصولات آرایشی

    خواب کافی بدون آرایش

    در پایان روز بهترین عمل برای پوست داشتن یک خواب کامل شبانه است. ممکن است مهمانی‌ها تا دیروقت طول بکشد، اما به این فکر کنید که خوابیدن منظم پوست را ترمیم و بازسازی می‌کند. ولی فراموش نکنید که آرایش خود را به طور کامل پاک کنید و مثل همیشه روتین شبانه پوستی را انجام دهید.

    در طی خواب، جریان خون افزایش پیدا می‌کند و باعث بازسازی کلاژن و ترمیم آسیب ناشی از اشعه خورشید می‌شود. اگر به اندازه کافی نخوابید، ممکن است با حلقه‌های پف کرده، خشک، تیره زیر چشم‌ها بیدار شوید.

    از بالم لب استفاده کنید

    لب‌ها پوست بسیار حساسی دارند و ممکن است در مقابل تغییرات آب‌وهوایی دچار خشکی یا ترک‌خوردگی شوند. استفاده از بالم لب، جزو اصول مراقبت از پوست در نوروز است که نباید به آن بی‌توجه باشید. آقایان می‌توانند از بالم لب‌های بدون رنگ استفاده کنند و خانم‌ها می‌توانند آن را زیر رژ لب خود بزنند. این روزها تنوع زیادی از بالم‌های لب وجود دارد که نوع رنگی هم یکی از آن‌هاست و می‌تواند جایگزین سالم‌تری برای رژلب‌های حاوی پارابن باشد.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا