0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    نکاتی برای اصلاح صورت مردان

    نکاتی برای اصلاح صورت مردان

    هیچ کمبودی در مورد تیغ‌های مردانه و سایر ابزار اصلاح در بازار وجود ندارد، اما آیا هیچ کدام از آنها اصلاح کاملی را ارائه می‌دهند؟ به گفته متخصصان پوست از آکادمی پوست آمریکا، اهمیت چندانی ندارد که از چه ابزاری استفاده می‌کنید، و بیشتر به آماده‌سازی و تکنیک اصلاح شما بستگی دارد. اصلاح ریش کامل ترکیبی از هنر و آزمون و خطاست. با این حال، اقداماتی وجود دارد که می‌توانید با اطمینان یک اصلاح تمیز و راحت انجام دهید.

    برای اصلاح بهتر نکات زیر را توصیه می‌کنیم:

    پوست و موهای خود را خیس کنید تا نرم شوند: زمان عالی برای اصلاح، درست بعد از حمام است، زیرا پوست شما گرم و مرطوب خواهد بود و فاقد چربی اضافی و سلول‌های مرده پوستی است که می‌توانند تیغ شما را مسدود کنند.
    از ژل اصلاح استفاده کنید: اگر پوست بسیار خشک یا حساسی دارید، به دنبال ژل اصلاحی باشید که روی برچسب آن عبارت «پوست حساس» نوشته شده باشد. با حرکات دایره‌ای، مقدار کمی از ژل را با انگشتان یا برس اصلاح روی صورت خود بمالید. برس اصلاح می تواند با بلند کردن موها و پوشاندن یکنواخت تر آنها با ژل اصلاح کمک کند.

    بگذارید ژل دو تا سه دقیقه بماند: به خصوص اگر صورتتان موهای ضخیم‌تری دارد، این کار به ژل ریش کمک می‌کند تا به موها نفوذ کرده و آنها را نرم کند. در حالی که منتظر هستید، می‌توانید دندان‌های خود را مسواک بزنید یا موهای خود را شانه کنید.
    در جهتی که موهایتان رشد می کند اصلاح کنید: این یک گام مهم برای کمک به جلوگیری از برآمدگی و بریدگی تیغ است.
    بعد از هر بار کشیدن تیغ را بشویید: علاوه بر این، مطمئن شوید که تیغه خود را عوض کرده یا تیغ‌های یکبار مصرف را بعد از پنج تا هفت اصلاح دور بریزید تا تحریک به حداقل برسد.
    پس از اصلاح، صورت خود را با آب سرد بشویید تا التهاب کاهش یابد: سپس از یک مرطوب کننده با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. مرطوب کننده به بسته شدن منافذ شما و حبس آب در پوست شما کمک می‌کند، در حالی که ضد آفتاب به محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید کمک می‌کند.

    تیغ خود را در مکانی خشک نگهداری کنید: در بین اصلاح‌ها، مطمئن شوید که تیغ شما کاملا خشک شود تا از رشد باکتری روی آن جلوگیری شود. تیغ خود را زیر دوش یا روی سینک مرطوب رها نکنید.

    اگر از تکنیک درست استفاده می‌کنید، اما همچنان برآمدگی‌های تیغ، بریدگی با تیغ یا موهای زیر پوستی را تجربه می‌کنید، تیغ‌ها را تعویض کنید. برای برخی از مردان، تیغ‌های چند تیغه می‌توانند خیلی خوب عمل کنند. سعی کنید به جای آن از یک تیغ یک یا دو تیغه استفاده کنید و در حین اصلاح پوست خود را سفت نکنید. اگر در مورد نحوه اصلاح یا مراقبت از پوست خود سؤالی دارید، به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا