منوی شخصی
جستجو
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

سي بي پاريس _ CB PARIS

تاریخچه برند سی بی پاریس :

برند سی بی پاریس (CB Paris) تحت لیسانس کمپانی فرانسوی و به سفارش آریا زیبا سلامت توسط آریا شیک قشم تولید و به بازار عرضه می‌شود. این برند با بهره‌مندی از دانش پوست و تکنولوژی پیشرفته، بالاترین اثربخشی و سازگاری با پوست، کمترین میزان حساسیت و بیشترین اثرات درمانی را دارا است

مشاهده به عنوانن جدول لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

ژل شوینده ملایم پوست خیلی خشک و آتوپیک سی بی

ژل شوینده ملایم پوست خشک و آتوپیک CB با توجه به فرمولاسیونی که دارد کمک به رفع التهاب پوست، خارش و قرمزی آن می شود.
605٬000 تومان

کرم امولیانت صورت و بدن پوست خشک و خیلی خشک سی بی

امولیانت EMOLIENTE به طور کلی سه دسته از ترکیبات در مرطوب کننده ها و آبرسان ها به کار می رود: ترکیبات جاذب آب(Humectant) ترکیبات نرم کننده یا امولیانت ترکیبات پوشاننده (occlusive)
800٬000 تومان

ژل پاک کننده پوست مختلط تا چرب سی بی

سبوم ماده ای چرب است که توسط غدد سباسه تولید می شود. این غدد در الیه درم و در کنار فولیکول مو قرار دارند. در افرادی که پوست چرب دارند،به علت ترشح بیش از حد سبوم منافذ پوست می شوند و احتمال ایجاد آکنه زیاد می شود .ضمن اینکه پوست به صورت ناخوشایندی براق می شود . ژل پاک کننده پوست مختلط تا چرب CB با کنترل ترشح سبوم پوست باعث شفافیت صورت و از بین بردن جوش ها می شود.
399٬800 تومان

بی بی کرم رنگ بژ طلایی سی بی

نقد و برسي‌ : بی بی کرم مخفف بالم زیبایی (Balm Beauty ) یا بالم ضد لک (Balm Blemish ) است که یک کرم آرایشی با هدف آبرسانی و مقابله با پیری پوست می باشد. این کرم ها پوشش طبیعی تری نسبت به کرم پودر ایجاد می کنند و گزینه مناسبی برای افرادی هستند که میخواهند یک آرایش طبیعی داشته باشند. بی بی کرم ها با بافتی سبک بسیار سریع نفوذ می کنند و پوست شما را در یک چشم به هم زدن صاف ، یکدست و شفاف می کنند. نحوه مصرف: روی پوست تمیز و خشک صورت و گردن استفاده شود.
353٬100 تومان

بی بی کرم بژ طبيعي سی بی

نقد و بررسي : BB کرم مخفف بالم زیبایی (Balm Beauty ) یا بالم ضد لک (Balm Blemish )است که یک کرم آرایشی با هدف آبرسانی و مقابله با پیری پوست می باشد و از ویژگی محافظت‌کنندگی در برابر آفتاب نیز برخوردار است. این کرم ها پوشش طبیعی تری نسبت به کرم پودر ایجاد می کنند و گزینه مناسبی برای افرادی است که میخواهند یک آرایش طبیعی داشته باشند. کرم های BB با بافتی سبک بسیار سریع نفوذ می کنند و پوست شما را در یک چشم به هم زدن صاف ، یکدست و شفاف می کنند. این محصول توسط سایت روژا به سراسر ایران ارسال می گردد.
353٬100 تومان

کرم روشن کننده دور چشم ویتامین c سی بی پاریس

نقد و بررسی : معرفی کرم دور چشم ویتامین ث سی بی پاریس اگر به دنبال محصولی هستید که تیرگی دور چشم را برای همیشه بهبود ببخشد، باید از کرم دور چشم ویتامین ث سی بی پاریس استفاده کنید. این محصول با تحریک الاستین و کلاژن‌سازی پوست نازک اطراف چشم، باعث جوانسازی دوباره آن می‌شود. سرم دور چشم سی بی پاریس علاوه‌بر رفع تیرگی، لک و پف دور چشم را نیز از بین برده و باعث می‌شود چهره شاداب‌تر به نظر برسد
353٬100 تومان

کرم دور چشم رتینول سی بی پاریس

نقد و بررسی : کرم دور چشم چروک‌ های سطحی سی بی پاریس کرم دور چشم چروک‌ های سطحی سی بی پاریس با داشتن ترکیبات موثری مانند رتینول، کوجیک اسید و هیالورونیک اسید دارای خواص ضد پیری بوده و باعث افزایش رطوبت، کاهش خطوط و چروک دور چشم، بهبود تیرگی و پف دور چشم می‌شود. این کرم به سرعت جذب پوست شده و با تقویت سلول‌های پوست به ترمیم و بازسازی آن کمک زیادی می‌کند. همچنین به دلیل وجود رتینول و هیالورونیک اسید در آن، پوست دور چشم را به خوبی آبرسانی می‌کند و در افزایش شفافیت و روشن تر شدن آن موثر است. این کرم باعث تحریک سنتز کلاژن و الاستین در پوست شده و به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست دور چشم و پیشگیری از افتادگی آن کمک زیادی می‌کند و به تاثیر کرم دور چشم پی خواهید برد.
349٬800 تومان

کرم صورت ویتامین C سی بی

نقد و بررسی : کرم صورت ویتامین ث سی بی، با کاهش ملانین و افزایش رطوبت در پوست موجب برطرف شدن تدریجی چروک و درخشندگی بیشتر پوست می شود. مصرف این محصول موجب رفع تیرگی و لک ها شده و به روشن کنندگی و شفافیت پوست کمک می کند.
403٬700 تومان

کرم صورت رتینول سی بی

نقد و بررسی : کاهش چروک های عمیق صورت پرکننده خطوط و رطوبت رسان افزایش قابلیت ارتجاعی و ضدافتادگی پوست یک دست کننده رنگ چهره و کاهش لک های تیره مناسب برای هر نوع پوست یک ترکیب برطرف کننده عالئم پیری با خاصیت جوان سازی پوست تاثیرات مصرف رتینول بعد از 4 هفته قابل ملاحظه است. کرم صورت رتینول CB باعث کاهش چروک های عمقی شده و همینطور به افزایش قابلیت ارتجاعی پوست صورت کمک می کند.
379٬800 تومان

کرم مرطوب کننده دست سی بی

نقد و بررسي : کرم نرم کننده دست CB با خاصیت ترمیم کنندگی ناخن و پوست آسیب دیده باعث التیام و نرمی آن می شود. نرم کننده ها ترکیباتی هستند که هم در آبرسان ها و هم در مرطوب کننده ها استفاده می شوند .این ترکیبات با نرم کردن پوست از خشکی ، خارش ،پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می کند و با ایجاد الیه محافظ در سطح پوست مانع تبخیر رطوبت پوست می شوند .
302٬500 تومان

محلول پاک کننده میسلار مناسب پوست نرمال تا خشک سی بی پاریس

نقد و بررسی : معرفی میسلار واتر پوست نرمال تا خشک سی بی پاریس اگر به دنبال محصولی هستید که مواد آرایشی، الودگی و گرد و خاک را تنها در چند ثانیه از روی پوست شما پاک کند باید از میسلار مناسب پوست نرمال تا خشک cb پاریس استفاده کنید. این محصول به خوبی آلودگی‌های مانده روی پوست را بدون ایجاد حس کشیدگی و سوزش از روی پوست پاک می‌کند. محلول میسلار واتر سی بی پاریس مناسب پوست نرمال، خشک و حساس بهترین گزینه برای پاک کردن آرایش ضد آب محسوب می‌شود. این محصول فرمولاسیونی بسیار ملایم داشته و فاقد پارابن، الکل و صابون است و از حساسیت و آلرژی روی پوست جلوگیری می‌کند. میسلار واتر سی بی پاریس پوست خشک و نرمال و حساس، نیازی به آبکشی نداشته و تحت لیسانس کشور فرانسه است.
302٬500 تومان

محلول پاک کننده میسلار مناسب پوست نرمال تا خشک سی بی

نقد و بررسی : محلول پاک کننده میسلار پوست مختلط تا چرب سی بی محصولی مناسب جهت حفظ سلامت پوست صورت است. این میسلار با داشتن ترکیباتی قوی، پوست صورت را عاری از هرگونه باکتری و مواد آرایشی می‌کند همچنین طراوت و شادابی را به پوست‌تان هدیه می بخشد
302٬500 تومان

کرم امولیانت صورت و بدن سی بی

نقد و بررسی : کرم مرطوب کننده صورت و بدن پوست خیلی خشک سی بی پاریس فرآورده‌ای جهت آبرسانی و حفظ رطوبت بدن است که با استفاده از آن، علائم برخی بیماری‌های پوستی مثل اگزما هم از بین می‌رود. کرم مرطوب کننده صورت و بدن پوست خیلی خشک سی بی پاریس جهت تقویت و تغذیه کردن پوست کاربرد دارد؛ برای اینکه اجازه ندهیم پوست بدن‌مان خشک شود یا دچار بیماری‌های پوستی مثل اگزما و درماتیت نشود، باید به صورت مداوم و منظم از آن نگهداری کنیم. یکی از ابزارهای مراقبت از پوست، کرم آبرسان و مرطوب کننده است که با داشتن ترکیبات مقوی برای پوست، این عضو را از گزند مشکلات محیطی حفظ می‌کند. کرم صورت و بدن برند CB Paris هم دقیقا همین کاربرد را دارد و البته مخصوص پوست‌های حساس و خیلی خشک است. این فرآورده با داشتن ترکیباتی قوی و مشهور مثل شی باتر، آلوئه ورا و گلیسرین، پوست را تقویت و تغذیه می‌کند. در پایان، خوب است مقاله نحوه صحیح استفاده از مرطوب کننده را هم مطالعه فرمائید
600٬000 تومان

کرم ترمیم کننده پوست سی بی

نقد و بررسی : روغن بادام شیرین : به دلیل داشتن مقادیر زیادی ویتامین ای و مواد معدنی به شفاف شدن پوست، جلوگیری و درمان چین و چروک صورت، مرطوب و نرم شدن پوست کمک می کند. آلوئه ورا : سرشار از ویتامین A، B، C، D، E و مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم و زینک است. این گیاه خواصی مانند کاهش التهابات پوستی و آبرسانی دارد. روغن جوجوبا : این روغن با داشتن ترکیبات مفیدی مانند ویتامین E و B ، روی، مس، سلنیوم، کروم و ید به مرطوب کردن، رفع خشکی، کاهش چین و چروک و علائم پیری و کاهش التهابات پوستی کمک می کند.
382٬800 تومان

کرم لایه بردار و باز سازنده AHA 15 سی بی

نقد و بررسی : کرم لایه بردار ۱۵ درصد AHA سی بی پاریس کرم لایه بردار ۱۵ درصد AHA سی بی پاریس محصولی مختص پوست است که با یک تیر چند نشان می‌زند. امروزه مشکلات پوستی افزایش یافته که از دلایل اصلی آن می‌توان به افزایش سن، مشکلات آب و هوایی و نوع تغذیه اشاره کرد. معضلات پوستی شامل چین و چروک‌های سطحی و عمقی، شل و آویزان شدن پوست، به وجود آمدن لک و کاهش طراوت است. اما خبر خوب اینکه برند سی بی پاریس با عرضه کرم لایه بردار مناسب، این قبیل مشکلات را حل می‌کند. این فرآورده حاوی ترکیبات موثر و قوی است که جوانی و زیبایی را به شما هدیه می‌دهد
333٬300 تومان