منوی شخصی
جستجو
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

سوالات متداول

شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار با وارد کردن شماره تماس پیامکی جهت تایید حضورتان ارسال میگردد سپس با وارد شدن به پنل ” داشبورد ” و با کلیک کردن روی گزینه ” ویرایش ” میتوانید مشخصات خود را ویرایش نمایید.

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

کاربران فروشگاه آنلاین برناشو می توانند های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین برناشو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فروشگاه آنلاین  برناشو، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولا پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

سفارش خود را به چه روش هایی می توانم تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش ها با پست پیشتاز ارسال می شوند.

هزینه ارسال سفارش برای مشتریان عزیز با خرید زیر 5/000/000 ریال، 350/000 ریال میباشد و برای مشتریانی که بیشتر از 5/000/000 ریال خرید داشته باشند رایگان میباشد.

آیا امکان تعویض و یا مرجوع کردن سفارشات آرایشی، بهداشتی و عطریات می باشد؟

اطلاعات هر محصول آرایشی، بهداشتی و عطریات در وب سایت فروشگاه اینترنتی برناشو، صرفاً برای اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره ندارد.

درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه اینترنتی برناشو، در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

توصیه می شود قبل از سفارش دادن محصول، از انتخاب خود از لحاظ رنگ، بو، رایحه، کاربرد و روش مصرف با متخصصین فروشگاه اینترنتی برناشو، مشاوره نمایید و نسبت به خرید خود اطمینان کامل حاصل نماید، چراکه بعد از تکمیل خرید و ارسال سفارش برای مشتری، به دلیل رعایت کردن مسائل بهداشتی، محصولات آرایشی و بهداشتی، تعویض و یا مرجوع نمی شود و همچنین در مورد عطریات نیز در صورت داشتن شرایط لازم (اصل فاکتور، باز نشدن بسته بندی کالا و دست نخوردگی و غیره که دال بر صحیح و سالم بودن کالا باشد) و با تاییدیه مدیریت فروشگاه امکان پذیر می باشد.