منوی شخصی
جستجو
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

ژنو بیوتیک _ GENO BIOTIC

فروشگاه اینترنتی سریتا، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در زمینه فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی آغاز نمود. در این فروشگاه کلیه محصولات سریتا، سریتا بیوتی و ژنوبایوتیک عرضه می گردد.
مشاهده به عنوانن جدول لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

اسپری فیکساتور آرایش ژنوبایوتیک

نقد و بررسی اجمالی اسپری فیکساتور آرایشی ژنوبایوتیک، محصولی مهم و تاثیرگذار است که کمک می‌کند آرایش شما درست مثل همان ساعت اول، دست نخورده و ثابت باقی بماند. بعد از اتمام آرایش با این محصول روی آرایش تان جلوه ایی بهتر و تازه تر به پوست تان دهید. اسپری فیکساتور ژنوبایوتیک شما را در مسیر داشتن پوستی شاداب تر و آرایشی ماندگارتر کمک می کند. این محصول حاوی عصاره خیار، چای سبز و بابونه است. فرمولاسیون به کار رفته در این محصول علاوه بر تثبیت آرایش باعث مرطوب و شاداب نگه داشتن پوست، احیای آن و ایجاد حس طراوت می‌شود.
480٬000 تومان

کرم ترک پا ژنوبایوتیک

نقد و بررسی اجمالی کرم ترک پا ژنوبایوتیک حاوی اوره 5 درصد، کره انبه و اسید سالیسیلیک است. این مواد با ارائه رطوبت عمیق و موثر، به هیدراته ماندن سلول‌های پوست پا کمک کرده و با لایه‌برداری ملایم، خشکی، خارش و التهاب پوست پاها را برطرف می‌کنند. از طرفی، این کرم یک مرطوب کننده قوی پوست پا بوده و به ترمیم سریع‌تر سدهای پوستی کمک می‌کند که باعث می‌شود پوست مقدار کمتری از رطوبت خود از دست دهد. فعالیت‌های روزانه می‌توانند باعث خشکی و ترک پاشنه و کف پا شوند. استفاده منظم از یک کرم ترمیم کننده مناسب برای پاها می‌تواند کمک کند تا پوست هیدراته مانده و از مشکلات بعدی جلوگیری شود. با استفاده منظم از کرم رفع ترک پا ژنوبایوتیک، می‌توانید به کاهش تجمع پینه کمک کنید و خشکی و خارش پوست را تسکین دهید.
125٬000 تومان

کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک (مناسب پوست های چرب و مختلط)

نقد و بررسی اجمالی کرم رطوبت رسان و دتوکسیفای کننده صورت و گردن ژنوبایوتیک مناسب پوست‌های خشک و حساس،علاوه بر داشتن خاصیت رطوبت‌رسانی قوی و عمقی به لایه‌های پوست مانع از ایجاد خشکی پوست و بروز چین و چروک می‌شود. این محصول با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست، مانع از تاثیر گذاری امواج مضر محیطی و blue light در طول شب و روز بر روی پوست شده و با خاصیت آنتی اکسیدانی و سم زدایی، سلامت پوست را به ارمغان می آورد. فرمولاسیون این محصول از هیالورونیک اسید، عصاره ریشه چغندر، عصاره آرتیشو، عصاره آفتابگردان و ویتامین‌های E و C تشکیل شده‌است. اصلی‌ترین خاصیت هیالورونیک اسید، قابلیت نفوذ عمقی به لایه‌های پوست و به دام انداختن مولکول های آب در پوست است که موجب افزایش ماندگاری رطوبت در پوست می‌شود. عصاره ریشه چغندر یکی از دیگر ترکیبات طبیعی این محصول با خاصیت مرطوب کنندگی است. عصاره آرتیشو به کار رفته در این محصول نقش حفاظتی را برعهده دارد و از پوست دربرابر رادیکال‌های آزاد، ریز ذرات آلوده محیط و استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند و سم زدا (دتوکسیفای کننده) بسیار خوبی برای پوست است. عصاره آفتابگردان نیز از پوست در برابر اشعه‌های زیان بار خورشید(IR و Blue light) محافظت کرده و و از سلول های پوست در برابر اشعه های منعکس شده از ابزار های الکترونیکی مثل موبایل، لپ تاپ و … محافظت می کند. ویتامین‌های E و C نیز باعث افزایش شفافیت، درخشندگی و سلامت پوست می‌شوند و با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست حفاظت می‌کنند.
188٬000 تومان

ژل ضد آکنه ژنوبایوتیک

نقد و بررسی اجمالی ژل ضد آکنه ژنوبایوتیک، یکی از درمان‌های نوین برای رفع جوش به کمک فعال سازی آنتی بیوتیک های طبیعی پوست است. از ترکیبات به کار رفته در این محصول میتوان به عصاره یاس بنفش و روغن درخت چای اشاره کرد. یاس بنفش میزان چربی پوست را کنترل می‌کند، همچنین باعث تحریک تولید آنتی بیوتیک‌های طبیعی پوست می‌شود. روغن درخت چای، باکتری آکنه را مهار کرده. اولئانولیک اسید، نیاسین آمید و اسید سالیسیلیک نیز دارای خاصیت های کنترل چربی پوست، ضد التهاب، رفع قرمزی جوش و آکنه و لایه برداری ملایم و پاکسازی پوست هستند.
290٬000 تومان

پرایمر صورت ژنو بایوتیک پوست خشک و معمولی ژنو

مناسب پوست‌های خشک و نرمال یکدست کننده پوست و آماده سازی صورت برای آرایش افزایش ماندگاری آرایش نرم و مرطوب کننده پوست صورت
400٬000 تومان