منوی شخصی
جستجو
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر براساس ویژگی ها
  • بافت محصول
  • حجم محصول
  • نوع پوست
  • نوع محفظه
  • کارایی محصول
  • کشور سازنده
برندها

شوینده و پاک کننده صورت

مشاهده به عنوانن جدول لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

کرم پاک کننده اینتنس پوست خیلی خشک تا آتوپیک اسکین وان

کرم پاک کننده اینتنس پوست خیلی خشک تا آتوپیک اسکین وان

مناسب خانم‌ها
نوع پوست انواع پوست
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
حجم 100 میلی لیتر
نحوه مصرف روزانه روی پوست مرطوب به ملایمت ماساژ دهید و سپس با آب بشویید. پس از شستشو، پوست را به ملایمت خشک کنید.
252٬000 تومان

کرم پاک کننده‌ی صورت مناسب پوست چرب لابورن

دستمال مرطوب کودک حساس دافی

مناسب این دستمال برای نوزادان، کودکان و کلیه‌ی افرادی که پوست حساس و ملتهبی دارند مناسب است.
کشور مبداء برند ایران
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
ترکیبات عصاره‌ی آلوئه‌ورا، عصاره‌ی بابونه، انواع ویتامین‌ها، آب دیونیزه، منسوج نبافته
تعداد 70 عدد دستمال پاک کننده‌ی آرایش در هر بسته
90٬000 تومان

کرم پاک کننده‌ی صورت مناسب پوست خشک لابورن

کرم پاک کننده‌ی صورت مناسب پوست خشک لابورن

مناسب استفاده‌ی روزانه و مرتب از این کرم پاک کننده برای پاک کردن آرایش و آلودگی موجود در هوا، به تمامی افرادی که پوست نرمال تا خشک دارند توصیه می‌شود.
کشور مبداء برند ایران
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
نحوه مصرف مقداری از کرم پاک کننده را با پد یا پنیه‌ی تمیز بر روی پوست خود کشیده و سپس شستشو دهید.
حجم 150 میلی لیتر
90٬000 تومان

تونر پاک کننده ملایم صورت پوست نرمال تا چرب کاسمکولوژی

Gentle Cleansing Toner 200ml COSMECOLOGY

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب کاسمکولوژی

Bi- Phase Eyes and lips make up remover 120ml COSMECOLOGY

ژل شستشوی صورت آبرسان بوتانیس

این محصول سازگار با انواع پوست میباشد و به دلیل دارا بودن ترکیبات ویژه، علاوه بر پاکسازی پوست باعث آبرسانی پوست نیز میشود.
119٬000 تومان

فوم شستشوی صورت پوست خشک و حساس ژنو

نقد و بررسی اجمالی : فوم شستشوی صورت ژنوبایوتیک مناسب پوست های خشک و حساس، مناسب برای شستشوی روزانه پوست خشک است. با استفاده از این فوم، پوست صورت به طور ملایم پاکسازی می‌شود و آلودگی‌های پوستی از بین می‌روند. از دیگر خصوصیات این فوم این است که از مواد صابونی و پارابن استفاده نشده است. با استفاده از این محصول، از بروز التهابات و حساسیت‌های پوستی پیشگیری می‌شود. عصاره آلوئه ورا، سیلیمارین و NA-PCA از ترکیبات موثر در این فوم هستند که آلودگی‌های پوستی، تجمع سلول‌های مرده و مواد آرایشی را در منافذ پوست به خوبی پاکسازی کرده و همچنین با رطوبت‌رسانی موثر، مانع از خشکی پوست می‌شود.
230٬000 تومان

ژل شستشوی صورت وچه مناسب پوست های خشک و معمولی

255٬000 تومان

ژل شستشوی صورت حاوی ویتامین C وچه

پاک کننده آرایش، مواد اضافه و آلودگی های پوست شوینده ملایم روشن و شفاف کننده پوست بدون ایجاد خشکی و کشیدگی در پوست افزایش رطوبت پوست دارای PH سازگار با پوست حاوی ویتامین C، عصاره رزهیپ و سویا فاقد پارابن و الکل بدون تست حیوانی صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو
288٬000 تومان

ژل شوینده ملایم پوست خیلی خشک و آتوپیک سی بی

ژل شوینده ملایم پوست خشک و آتوپیک CB با توجه به فرمولاسیونی که دارد کمک به رفع التهاب پوست، خارش و قرمزی آن می شود.
605٬000 تومان

ژل پاک کننده پوست مختلط تا چرب سی بی

سبوم ماده ای چرب است که توسط غدد سباسه تولید می شود. این غدد در الیه درم و در کنار فولیکول مو قرار دارند. در افرادی که پوست چرب دارند،به علت ترشح بیش از حد سبوم منافذ پوست می شوند و احتمال ایجاد آکنه زیاد می شود .ضمن اینکه پوست به صورت ناخوشایندی براق می شود . ژل پاک کننده پوست مختلط تا چرب CB با کنترل ترشح سبوم پوست باعث شفافیت صورت و از بین بردن جوش ها می شود.
399٬800 تومان

محلول پاک کننده میسلار مناسب پوست نرمال تا خشک سی بی پاریس

نقد و بررسی : معرفی میسلار واتر پوست نرمال تا خشک سی بی پاریس اگر به دنبال محصولی هستید که مواد آرایشی، الودگی و گرد و خاک را تنها در چند ثانیه از روی پوست شما پاک کند باید از میسلار مناسب پوست نرمال تا خشک cb پاریس استفاده کنید. این محصول به خوبی آلودگی‌های مانده روی پوست را بدون ایجاد حس کشیدگی و سوزش از روی پوست پاک می‌کند. محلول میسلار واتر سی بی پاریس مناسب پوست نرمال، خشک و حساس بهترین گزینه برای پاک کردن آرایش ضد آب محسوب می‌شود. این محصول فرمولاسیونی بسیار ملایم داشته و فاقد پارابن، الکل و صابون است و از حساسیت و آلرژی روی پوست جلوگیری می‌کند. میسلار واتر سی بی پاریس پوست خشک و نرمال و حساس، نیازی به آبکشی نداشته و تحت لیسانس کشور فرانسه است.
302٬500 تومان

محلول پاک کننده میسلار مناسب پوست نرمال تا خشک سی بی

نقد و بررسی : محلول پاک کننده میسلار پوست مختلط تا چرب سی بی محصولی مناسب جهت حفظ سلامت پوست صورت است. این میسلار با داشتن ترکیباتی قوی، پوست صورت را عاری از هرگونه باکتری و مواد آرایشی می‌کند همچنین طراوت و شادابی را به پوست‌تان هدیه می بخشد
302٬500 تومان

پاک کننده کرمی و غیر صابونی ناک بدون نیاز به آبکشی

نقد و بررسی : پاک کننده کرمی و غیر صابونی ناک بدون نیاز به آبکشی حاوی موم زنبور عسل، عصاره های گیاهی، پرو ویتامین B5، مناسب انواع پوست مخصوصا پوست های خشک و حساس و مبتلا به اگزما، پسوریازیس، ایکتیوز، کراتوزپیلاریس (پوست مرغی)، درماتیت، آتوپیک، درماتیت سبوره، خشکی مزمن و حفظ لایه لیپیدی و رطوبت رسانی و جلوگیری از هایپرکراتوز و پوسته ریزی و ضد التهاب، بدون پارابن و الکل و مواد صابونی روش مصرف: به میزان کافی از پاک کننده کرمی را بروی پوست ماساژ دهید و سپس به مدت ۳ دقیقه صبر کنید بعد با پد آرایش پاک کن یا پنبه باقی مانده را پاک کنید. ترکیبات: آب دیونیزه، پارافین مایع، دکسپانتنول، ویتامین B5، ایزوپروپیل میرستات، استئاریک اسید، پروپیلن گلایکول، وازلین، سیکلوپنتاسیلوکسان، گلیسیرین، ستیل الکل، بیزواکس، گلیسیریل منو استئارات، تری اتانول آمین، آلانتوئین، عصاره ميوه کیوکامیس ساتیوس، عصاره برگ و گل کامومیلار رکوتا، عصاره گل باربارادنیس کالوس، عصاره بابونه، عصاره خیار، فنوکسی اتانول، اسانس، پرزرواتیو و ديگر افزودنی های مجاز آرایشی و بهداشتی.دور از دسترس کودکان نگهداری شود.در صورت وجود زخم باز در محل مصرف، تا التیام کامل مصرف ننمائید.جهت جلوگیری از خشک شدن پس از هر بار مصرف پمپ را قفل بفرمائید
269٬000 تومان