منوی شخصی
جستجو
شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید
فیلتر بر اساس قیمت
فیلتر براساس ویژگی ها
  • بافت محصول
  • بافت محصول
  • بافت محصول
  • حجم محصول
  • نوع پوست
  • نوع پوست
  • نوع محفظه
  • نوع محفظه
  • نوع محفظه
  • کارایی محصول
  • کارایی محصول
  • کشور سازنده
  • بافت محصول
  • رنگ محصول
  • نوع محفظه
  • حجم محصول
  • کارایی
  • کارایی محصول
  • بافت محصول
  • حجم محصول
  • حجم محصول
  • نوع محفظه
  • سن
  • سن
  • نوع پوست
  • کشور سازنده
  • گروه سنی
  • نوع پوست
  • نوع پوست
  • جنسیت
  • کشورسازنده
  • کشور سازنده
برندها

مراقبت از پوست

مشاهده به عنوانن جدول لیست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

کرم شب پرو نوتری بوتانیس - 50 میلی لیتر

حاوی: کلاژن و عصاره سبوس برنج، ویتامین E و B5 و سدیم PCA ویژگی ها: مرطوب کننده پوست خشک، جلوگیری از خشکی پوست، کرم شب مغذی نرم کننده پوست، آنتی اکسیدان و تغذیه کننده پوست، آبرسان عمقی و آرام بخش پوست توضیحات محصول: برای داشتن پوستی شاداب، درخشان و سالم حتما باید اقدامات مراقبتی لازم را به صورت منظم و روزانه انجام داد تا به روند بهبود و زیبایی پوست کمک شود. استفاده از کرم های پوستی مخصوص شب در روتین پوستی ضرورت دارد. شب زمانی است که کل بدن حتی پوست در حالت استراحت و آرامش قرار دارد. پوست در این هنگام به بازسازی و ترمیم بافت خود می پردازد. با این حساب مصرف کرم شب موجب رطوبت رسانی پوست، افزایش گردش خون مویرگی، افزایش کلاژن سازی، شفافیت، نرمی، لطافت و جلوگیری از تضعیف پوست می شود. کرم شب در بهبود روند احیاء و جوان سازی پوست موثر است. نحوه استفاده: به صورت ضربه ای روی پوست صورت، کرم را بمالید تا جذب شود.
115٬000 تومان

کرم ضد آفتاب کودکان SPF50 مونتاویلا

دارای خواص: ضد آفتاب موثر و وسیع الطیف UVA, UVB آنتی اکسیدان و سم زدا از پوست خنثی کردن و جلوگیری از ایجاد رادیکال های آزاد و مخرب ممانعت از ایجاد آفتاب سوختگی ممانعت از ایجاد التهاب و آسیب به پوست لطیف کودکان مرطوب کننده ، آب رسان و التیام بخش ، جلوگ ریی از خشگی پوست مناسب کودکان و پوست های حساس غیر حساسیت زا و غیر جوش زا
228٬300 تومان

کرم ضد چروک آلسینا مدل ریچ حجم 50 میلی‌لیتر

کرم ضد چروک آلسینا مدل ریچ حجم 50 میلی‌لیتر

مناسب آقایان و بانوان
نوع پوست پوست‌های خشک و کم آب
کشور مبدا آلمان
حجم 50 میلی لیتر
2٬790٬000 تومان 2٬371٬500 تومان

سرم برطرف کننده گره مو سریتا بیوتی( مناسب انواع مو)

199٬000 تومان

فوم شستشوی صورت پوست خشک و حساس ژنو

نقد و بررسی اجمالی : فوم شستشوی صورت ژنوبایوتیک مناسب پوست های خشک و حساس، مناسب برای شستشوی روزانه پوست خشک است. با استفاده از این فوم، پوست صورت به طور ملایم پاکسازی می‌شود و آلودگی‌های پوستی از بین می‌روند. از دیگر خصوصیات این فوم این است که از مواد صابونی و پارابن استفاده نشده است. با استفاده از این محصول، از بروز التهابات و حساسیت‌های پوستی پیشگیری می‌شود. عصاره آلوئه ورا، سیلیمارین و NA-PCA از ترکیبات موثر در این فوم هستند که آلودگی‌های پوستی، تجمع سلول‌های مرده و مواد آرایشی را در منافذ پوست به خوبی پاکسازی کرده و همچنین با رطوبت‌رسانی موثر، مانع از خشکی پوست می‌شود.
230٬000 تومان

لوسیون آبرسان عمیق پوست بدن ناک مناسب جهت انواع پوست (۲۵۰ ml )

نقد و بررسی : حاوی ماده ترمیم کننده , ضد قارچ پروپولیس (بره موم) , پروتئین های هیدرولیز شده کلاژن , کراتین , ابریشم و عصاره برگ , ساقه و گل گیاهان خاص و مفید کیوکامیس ساتیوس خیار , کامومیلا رکوتا , کالندولا آفیشنال کالوس , باربارادنیس کالوس و موم زنبور عسل. لوسیون فوق با جذب بسیار سریع و عدم احساس چربی به واسطه فرمولاسیون سبک و فوق العاده خاص و عصاره های گیاهی موثر و ضد التهاب باعث کنترل چربی پوست و آبرسانی عمیق و ترمیم پوست می شود. روش مصرف : پس از استحمام و خشک نمودن کامل بدن به آرامی روی پوست آغشته سپس ماساژ دهید.
227٬700 تومان

ماسک مو تیوپی موهای خشک و آسیب دیده(فری سولفات)سریتابیوتی

نقد و بررسی اجمالی ماسک مو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی، محصولی بدون سولفات است و آبرسانی و رطوبت رسانی موثری به ساقه موهایی که از خشکی، شکننده و آسیب پذیر شده‌اند، می‌رساند. روغن آرگان و جلبک قرمز از دیگر ترکیبات این ماسک هستند که به حفظ رطوبت مو، افزایش درخشندگی، افزایش آبرسانی به ساقه مو و جلوگیری از تبخیر آب مو کمک می‌کنند.
230٬000 تومان

ماسک مو تیوپی موهای رنگ شده (فری سولفات)سریتابیوتی

نقد و بررسی اجمالی ماسک موهای رنگ شده سریتا بیوتی، یکی دیگر از محصولات فاقد سولفات سریتا بیوتی است که باعث افزایش ماندگاری رنگ مو، افزایش نرمی و لطافت تارهای مو رنگ، هایلایت و دکلره شده می‌گردد. همچنین از خشکی موهای رنگ شده جلوگیری می‌کند. ترکیب عصاره انار، چای سبز و فیلترهای UV علاوه بر تثبیت رنگ مو با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از مو در برابر رادیکال‌ های آزاد و اشعه‌ های زیان‌ بار خورشید محافظت کرده و باعث تثبیت بیشتر رنگ مو می‌شود.
230٬000 تومان

کرم ضد آفتاب بزرگسالان SPF50 مونتاویلا

دارای خواص : ضد آفتاب موثر و وسیع الطیف UVA, UVB آنتی اکسیدان و سمزدا از پوست خنثی کردن و جلوگیری از ایجاد رادیکالهای آزاد و مخرب کاهش فرآیند پیری پوست وکاهش ایجاد چین و چروک ممانعت از ایجاد لک ها و تیرگی های ناشی از آفتاب مرطوب کننده ، آبرسان و التیام بخش ، جلوگیری از خشکی پوست بی رنگ ، مناسب انواع پوست آقایان و بانوان مقاوم به تعریق ، غیر حساسیت زا و غیر جوش زا
238٬400 تومان

کرم نرم کننده و ترمیم کننده قوی پا 3 در 1 کاسمکولوژی

Intensive 3x1 Foot Moist and Repair 75ml COSMECOLOGY

اسپری دوفاز آرگان آبرسان قوی به تارهای مو بیول 450میل

240٬000 تومان

اسپری دوفاز آلوئه ورا ترمیم کننده و ضد ریزش بیول 450میل

240٬000 تومان

تونیک تقویت کننده ابرو وچه

سرم تقويت کننده مو سريتا (60ميل)

230٬000 تومان

ضد آفتاب فلوئيد لانوکر

290٬000 تومان

لوسيون بدن بدون اسانس (0) لانوکر

295٬000 تومان

کرم ترک پا ژنوبایوتیک

نقد و بررسی اجمالی کرم ترک پا ژنوبایوتیک حاوی اوره 5 درصد، کره انبه و اسید سالیسیلیک است. این مواد با ارائه رطوبت عمیق و موثر، به هیدراته ماندن سلول‌های پوست پا کمک کرده و با لایه‌برداری ملایم، خشکی، خارش و التهاب پوست پاها را برطرف می‌کنند. از طرفی، این کرم یک مرطوب کننده قوی پوست پا بوده و به ترمیم سریع‌تر سدهای پوستی کمک می‌کند که باعث می‌شود پوست مقدار کمتری از رطوبت خود از دست دهد. فعالیت‌های روزانه می‌توانند باعث خشکی و ترک پاشنه و کف پا شوند. استفاده منظم از یک کرم ترمیم کننده مناسب برای پاها می‌تواند کمک کند تا پوست هیدراته مانده و از مشکلات بعدی جلوگیری شود. با استفاده منظم از کرم رفع ترک پا ژنوبایوتیک، می‌توانید به کاهش تجمع پینه کمک کنید و خشکی و خارش پوست را تسکین دهید.
125٬000 تومان

کرم دور چشم بوتانیس Botanis حجم 30 میلی لیتر

165٬000 تومان

کرم دورچشم سه کاره رفع چروک، پف وتیرگی کاسمکولوژی

Multi Action Eye Contour Cream 30ml COSMECOLOGY کرم کاسمکولوژی با بهره گیری از کمپلکس ضد چروک و تقویت کننده، باعث پیشگیری و از بین بردن چین و چروک در ناحیه اطراف چشم ها می شود.با بهبود چرخه گردش خون  مویرگی سبب رفع پف و سیاهی دور چشم ها می شود.همچنین با مرطوب کردن پسوت اطراف چشم، به آن درخشش و شادابی مجدد میبخشد .

کرم ليفت مي (ضد چروک ) لانوکر

539٬000 تومان

سرم مناسب چروک های پوست صورت حاوی کلاژن و عصاره پلاسنتاتوت هندی وچه

950٬000 تومان

ضد آفتاب بی رنگ spf50 پوست های چرب و مستعدآکنه وچه

429٬000 تومان

کرم رطوبت رسان صورت و گردن ژنوبایوتیک (مناسب پوست های چرب و مختلط)

نقد و بررسی اجمالی کرم رطوبت رسان و دتوکسیفای کننده صورت و گردن ژنوبایوتیک مناسب پوست‌های خشک و حساس،علاوه بر داشتن خاصیت رطوبت‌رسانی قوی و عمقی به لایه‌های پوست مانع از ایجاد خشکی پوست و بروز چین و چروک می‌شود. این محصول با ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست، مانع از تاثیر گذاری امواج مضر محیطی و blue light در طول شب و روز بر روی پوست شده و با خاصیت آنتی اکسیدانی و سم زدایی، سلامت پوست را به ارمغان می آورد. فرمولاسیون این محصول از هیالورونیک اسید، عصاره ریشه چغندر، عصاره آرتیشو، عصاره آفتابگردان و ویتامین‌های E و C تشکیل شده‌است. اصلی‌ترین خاصیت هیالورونیک اسید، قابلیت نفوذ عمقی به لایه‌های پوست و به دام انداختن مولکول های آب در پوست است که موجب افزایش ماندگاری رطوبت در پوست می‌شود. عصاره ریشه چغندر یکی از دیگر ترکیبات طبیعی این محصول با خاصیت مرطوب کنندگی است. عصاره آرتیشو به کار رفته در این محصول نقش حفاظتی را برعهده دارد و از پوست دربرابر رادیکال‌های آزاد، ریز ذرات آلوده محیط و استرس اکسیداتیو محافظت می‌کند و سم زدا (دتوکسیفای کننده) بسیار خوبی برای پوست است. عصاره آفتابگردان نیز از پوست در برابر اشعه‌های زیان بار خورشید(IR و Blue light) محافظت کرده و و از سلول های پوست در برابر اشعه های منعکس شده از ابزار های الکترونیکی مثل موبایل، لپ تاپ و … محافظت می کند. ویتامین‌های E و C نیز باعث افزایش شفافیت، درخشندگی و سلامت پوست می‌شوند و با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست حفاظت می‌کنند.
188٬000 تومان

کرم مرطوب کننده دست و صورت بلوبری و تمشک بوتانیس Botanis حجم 150 میلی لیتر

حاوی: عصاره بلوبری و عصاره تمشک ویژگی ها: ویتامینه، مغذی، نرم کننده، آبرسان
109٬000 تومان