0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    ماسک‌های خانگی از بین بردن موهای زائد

    ماسک‌های خانگی از بین بردن موهای زائد

    روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد که کما بیش همه با آن آشنا هستید، روش‌هایی مانند اصلاح با بند، استفاده از ژیلت و تراشیدن، موم و لیزر که در مقاله قبلی به آن اشاره کردیم. اما برخی از روش‌ها زیان‌هایی به همراه دارند. در عوض روش‌های طبیعی و ماسک‌های خانگی نیز برای این کار وجود دارند که تعدادی از آنها را در ادامه مورد بررسی قرار دادیم.

    ماسک پاپایه خام و آلوئه ورا

    پاپایه فولیکول‌های مو را تجزیه کرده و رشد مو را متوقف می‌کند. باعث می‌شود موها صاف و لطیف شوند. کمی پاپایه خام را با زردچوبه، ژل آلوئه ورا، مقداری آرد غنی‌شده و روغن خردل ترکیب کنید تا خمیری به دست آید. خمیر را در جهت مخالف رشد موهای صورت به پوست زده، بگذارید حدود ۲۰دقیقه روی پوست بماند، سپس بشویید.

    ماسک سفیده تخم‌مرغ

    رشد بیش ‌از حد موهای صورت را می‌توان تا حد زیادی با این ماسک کاهش داد. سفیده تخم‌مرغ نه تنها باعث می‌شود ماسک به تمام موهای صورت بچسبد و پس از خشک‌ شدن، موهای اضافی را از بین ببرد، بلکه پوست را نیز تغذیه می‌کند. تخم‌مرغ مملو از پروتئین و کلاژن مورد نیاز پوست است. کافی است فقط یک کاسه بردارید و دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

    یک عدد سفیده تخم‌مرغ را با یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت و شکر مخلوط کنید. به هم‌ زدن ادامه دهید تا مخلوطی یک‌ دست به‌ دست آید. خمیر را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید 15 تا 20 دقیقه بماند. وقتی ماسک خشک و به‌ اندازه کافی سفت شد، آن را به سرعت از پوست جدا کنید. بعد از لایه ‌برداری، صورت خود را با آب سرد بشویید. برای گرفتن بهترین نتیجه، این کار را حداقل دو بار در هفته دنبال کنید. ممکن است این ماسک برای افراد مستعد آکنه موثر نباشد و منجر به مسدود شدن منافذ و افزایش خطر ایجاد جوش شود.

    مشاهده محصولات بهداشتی

    ماسک زردچوبه و آرد نخود

    2 قاشق غذاخوری آرد نخود را در یک کاسه بریزید.1 قاشق غذا خوری خامه شیر تازه اضافه کنید. 2 قاشق غذاخوری پودر چوب صندل اضافه کنید. 1 قاشق غذاخوری روغن خردل اضافه کنید. 1 قاشق غذا خوری گلاب بریزید. کمی زردچوبه بریزید و سپس همه مواد را مخلوط کنید تا مانند خمیر شود. این ماسک  را بر روی پوستی که موهای زائد دارد می مالیم، 20 دقیقه بعد که خشک شد جهت خلاف رشد مو با آب سرد می‌شوئیم هر یک از این ماسک‌ها را چند بار در هفته استفاده کنید.

    مشاهده محصولات آرایشی

    ماسک عسل، شکر و لیمو

    مقدار برابری شکر، لیمو و عسل را ترکیب و خمیر نرم درست کنید. این مخلوط را حرارت دهید. کمی نشاسته ذرت روی بدن بمالید و سپس این مخلوط را روی ناحیه مورد نظر بمالید و به سرعت آن را با نوار اصلاح بپوشانید، سپس آن را روی موضع فشار دهید و در جهت مخالف رشد مو بکنید.

    ماسک فلفل سفید و کافور

    2  قاشق سوپ خوری فلفل سفید، 2 قاشق سوپ خوری کافور و چند قطره روغن بادام را بردارید. فلفل سفید را به پودر اضافه کنید، کافورو روغن بادام را به خوبی مخلوط کنید. این خمیر را روی پوست بمالید و 15 تا 20 دقیقه بگذارید روی پوست بماند. خمیر را با آب بشویید.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا