0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    نکات مراقبت از پوست کودکان(بخش دوم)

    نکات مراقبت از پوست کودکان(بخش دوم)

    آب بنوشید

    بسیاری از کودکان آب آشامیدنی را دوست ندارند. با این حال، بخشی ضروری از رژیم غذایی آنها است. به عنوان والدین، باید مطمئن شوید که فرزندانتان به اندازه کافی آب بنوشند تا هیدراته بمانند، به خصوص در ماه‌های گرم تابستان. مخصوصا زمانی که بچه‌ها در حال دویدن و عرق کردن هستند. علاوه بر بیماری‌های جدی، کم آبی می‌تواند باعث خشکی پوست شود.
    دو راه آسان برای وادار کردن کودکان به نوشیدن آب بیشتر این است که انتخاب‌های آنها را محدود کنید (به جای اضافه کردن نوشیدنی‌های دیگر به آنها شیر یا آب بدهید) و برای طعم دهی بیشتر میوه اضافه کنید!

    به فصول توجه کنید

    در زمستان، کودکان از بازی در فضای باز در برف لذت می‌برند. با این حال، محافظت از پوست آنها بسیار مهم است. همیشه دست و صورت آنها را بپوشانید تا باد باعث سوزش پوست آنها نشود. حتی اگر هوا ابری به نظر می‌رسد، ضد آفتاب نیز ضروری است. اشعه‌های خورشید از شرایط برفی منعکس می‌شود و همچنان می‌تواند باعث آفتاب سوختگی شود. از آنجایی که گرمای خانه معمولاً در طول ماه‌های زمستان به طور تمام وقت بالا است، هوا می‌تواند بسیار خشک باشد. عاقلانه است که یک دستگاه بخار را در داخل خانه راه اندازی کنید تا رطوبت به جو بازگردد. این کار از پوست نیز محافظت می‌کند.

    خرید محصولات مراقبتی و درمانی

    در ماه‌های بهار و تابستان اوضاع کمی پیچیده‌تر است. این فصل‌هایی است که خورشید در بالاترین قدرت خود است. استفاده از کرم ضد آفتاب برای کودکانتان همیشه ضروری است. هنگام انتخاب کرم ضد آفتاب، مهم است که به دنبال SPF 30 یا بیشتر باشید. همچنین کرم ضد آفتای باید طوری باشد که در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظ باشد. اگر کودک شما شنا می‌کند، یک محصول ضد آب توصیه می‌شود.

    برای حداکثر محافظت در برابر آفتاب، بهتر است تقریباً 30 دقیقه قبل از اینکه کودک شما به بیرون برود از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام قسمت‌های بدن او از جمله دست‌ها، گردن، گوش‌ها و شانه‌ها را بپوشانید. متخصصان پوست توصیه می‌کنند از یک اونس از محصول برای پوشاندن بدن استفاده کنید و هر دو ساعت یک بار مجدداً آن را تمدید کنید. محافظت در برابر سوختگی به جلوگیری از علائم پیری در آینده کمک می‌کند و از ابتلا به سرطان پوست محافظت می‌کند.


    خرید محصولات بهداشتی کودکان

    دوران نوجوانی

    در طول سال‌های نوجوانی، آکنه رایج می‌شود. یادگیری نحوه تمیز نگه داشتن پوست و انتخاب محصولات مناسب، جوش‌ها را به حداقل می‌رساند. پوست معمولی باید هر روز با یک صابون ملایم شسته شود. پوست خشک برای حفظ تعادل سالم باید تمیز و مرطوب شود. پوست‌های چرب را باید با آب و صابون تمیز کرد. محصولات خاصی برای کمک به حل شدن روغن نیز در دسترس هستند.
    هنگامی که جوش‌ها ایجاد می‌شوند، بسیار مهم است که هرگز آنها را به حال خود رها نکنید. باکتری‌ها ممکن است گسترش یابند یا ممکن است جای زخم ایجاد شود. اگر آکنه شدید باشد، محصولات حاوی بنزوئیل پراکسید ممکن است کمک کنند.

    مطالب کامل در مقاله قبلی

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا