0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    لوازم آرایشی ارگانیک یا طبیعی؟

    لوازم آرایشی ارگانیک یا طبیعی؟

    لوازم آرایشی ارگانیک یا طبیعی؟

    گواهینامه ارگانیک حضور پررنگی در صنایع غذایی دارد. بسیاری از مصرف کنندگان میوه، سبزیجات، غذا و محصولات پخته شده را ترجیح می‌دهند که دارای گواهی ارگانیک هستند. این برچسب در بخش‌های دیگری مانند پوشاک آماده و لوازم آرایشی نیز استفاده می‌شود.

    تفاوت‌های قابل توجه بین لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک

    تمایز بین لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک ساده است:

    • محصولات آرایشی طبیعی حاوی نسبت بالایی از مواد طبیعی با منشا گیاهی، حیوانی یا معدنی هستند. آنها تا آنجا که ممکن است استفاده از مواد مصنوعی را محدود می‌کنند، به ویژه آنهایی که در صنعت پتروشیمی هستند. با این حال، آنها می‌توانند شامل گیاهان، محصولات شیر ​​یا محصولات تخم مرغ از کشاورزی فشرده باشند.
    • لوازم آرایشی ارگانیک با فرمولاسیون‌هایی که از محصولات طبیعی کشاورزی ارگانیک استفاده می‌کنند فراتر می‌روند.
    • یک محصول آرایشی طبیعی ممکن است ارگانیک نباشد، در حالی که یک محصول آرایشی ارگانیک یک محصول آرایشی طبیعی نیز هست.

    مشاهده و خرید محصولات آرایشی

    چالش‌های مواد تشکیل دهنده ارگانیک

    تأثیر سلامتی، بحث اصلی برای انتخاب مواد آرایشی ارگانیک است. کرم‌ها، سرم‌ها، محصولات مراقبت از پوست، لوسیون‌ها، و لوازم آرایشی به پوست نفوذ کرده و می‌توانند وارد بدن شوند. با انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی با برچسب ارگانیک، مصرف کنندگان می‌خواهند از جذب مواد پتروشیمی که ممکن است بحث برانگیز، تحریک کننده، حساسیت زا، مضر یا سرطان زا تلقی شوند، اجتناب کنند.

    تفاوت بین لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک چیست؟

    تحقیقات بازار نشان می‌دهد که ما به‌عنوان مصرف‌کننده، تمایل بیشتری به استفاده از محصولات مراقبت از پوست داریم که سازگار با محیط ‌زیست هستند. بنابراین، ما از لوازم آرایشی با مواد طبیعی یا ارگانیک استفاده می‌کنیم. اگرچه این رویکرد نشان دهنده آگاهی جمعی از نیاز به احترام به محیط زیست است، اما هنوز تشخیص تفاوت بین لوازم آرایشی طبیعی و ارگانیک دشوار است. بگذارید شما را روشن کنیم.

    لوازم آرایشی طبیعی چیست؟

    لوازم آرایشی طبیعی محصولی است که حداقل 95 درصد محصولات طبیعی را در خود داشته باشد. به عبارت دیگر موادی که مستقیماً از طبیعت می‌آیند و در آزمایشگاه تولید نمی‌شوند. مصرف کنندگان آگاه توجه خواهند کرد که با در نظر گرفتن این تعریف، 5 درصد باقیمانده ممکن است منشا مصنوعی داشته باشند. با این حال، لیستی از مواد تشکیل دهنده که به عنوان INCI شناخته می‌شود، به مصرف کنندگان کمک می‌کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند تا از استفاده لوازم آرایشی آلوده به مواد مضر جلوگیری کنند.

    مشاهده و خرید محصولات بهداشتی

    چرا از لوازم آرایشی طبیعی استفاده کنیم؟

    مصرف کنندگان با توجه به پوست خود و تأثیر مواد آرایشی بر محیط زیست، به کرم‌ها و لوسیون‌هایی با برچسب "طبیعی" یا "ارگانیک" روی می‌آورند.

    چون برای ما سالم‌تر است

    هنگامی که کرم یا لوسیون را روی پوست خود می‌زنید، اجزای آن بلافاصله به پوست نفوذ کرده و در بافت گیر کرده یا در جریان خون رقیق می‌شوند. اگر این مواد خام به طور بالقوه مضر باشند، شما روزانه سلامت خود را در طول روتین زیبایی خود به خطر می‌اندازید. انتخاب لوازم آرایشی طبیعی ساخته شده با مواد زیست سازگار تایید شده، شما را از این خطرات رها می‌کند. بنابراین، انتخاب لوازم آرایشی طبیعی یک انتخاب برای سلامتی شماست.

    برای کاهش تأثیر بر جانوران و گیاهان

    محصولات مصنوعی می‌توانند برای ما و جانوران و گیاهانی که با آنها در تماس هستند مضر باشند. این محصولات به ناچار به فاضلاب ختم می‌شوند و به خاک نفوذ می‌کنند، بنابراین تأثیر آن بر اکوسیستم اجتناب ناپذیر است. انتخاب لوازم آرایشی طبیعی خطر آلودگی و ردپای کربن در تولید و استفاده را کاهش می‌دهد.

    تفاوت بین لوازم آرایش طبیعی و ارگانیک چیست؟

    • تفاوت بین لوازم آرایش طبیعی و ارگانیک در واقع در فرآیند تولید آن‌ها است. لوازم آرایش طبیعی از مواد طبیعی تهیه می‌شوند، اما فرآیند تولید آن‌ها ممکن است شامل استفاده از مواد شیمیایی باشد. این محصولات بدون استفاده از سموم و مواد شیمیایی نیستند، اما در کل به دلیل استفاده از مواد طبیعی، برای پوست حساس مناسب هستند.
    • لوازم آرایش ارگانیک به دلیل فرآیند تولید ارگانیک، بدون استفاده از هرگونه مواد شیمیایی و سموم تولید می‌شوند. این محصولات برای پوست حساس و پوست‌هایی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، بسیار مناسب هستند.

    به طور کلی، لوازم آرایش طبیعی و ارگانیک هر دو به دلیل استفاده از مواد طبیعی، برای پوست حساس مناسب هستند. با این حال، اگر شما به دنبال محصولاتی هستید که بدون استفاده از هرگونه مواد شیمیایی و سموم تولید شده‌اند، لوازم آرایش ارگانیک را انتخاب کنید.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا