0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    فواید آب شور دریا برای پوست و مو

    فواید آب شور دریا برای پوست و مو

    فواید آب شور دریا برای پوست و مو

    فواید آب دریا برای پوست بسیار زیاد است، بنابراین اگر سوالی در مورد اثرات آب دریا بر روی پوست خود داشته باشید، یا اگر به دنبال یک دلیل خوب برای رفتن به ساحل هستید، ادامه مطلب را بخوانید تا از مزایای بی‌شمار آب دریا برای شما بگوئیم.

    آیا آب نمک برای پوست شما خوب است؟

    اگر همیشه به اثرات آب نمک بر روی پوست فکر کرده‌اید، خوشحال خواهید شد که بدانید دریا علاوه بر خنک کنندگی لذت بخش، بسیار فواید دیگری برای پوست شما دارد. یکی از مهمترین فواید آب نمک بر روی پوست، لایه‌برداری است. شنا در اقیانوس، به نمک اجازه می‌دهد تا سلول‌های مرده پوست را لایه‌برداری کند و منافذ پوست را باز کند. روش‌های طبیعی لایه‌برداری برای سراسر بدن زیاد نیستند، پس از این روش استفاده کنید. هنگامی که از دریا خارج می‌شوید، مقدار زیادی مرطوب کننده بر روی پوست خود بمالید که به سرعت جذب شود و پوستی نرم و درخشان داشته باشید.

    مشاهده و خرید محصولات مراقبت از مو

    آیا آب دریا به پوست خشک کمک می‌کند؟

    آب دریا پر از مواد معدنی و مغذی است که می‌تواند برای پوست خشک مفید باشد، از جمله:

    • منیزیم
    • پتاسیم
    • کلسیم
    • سلنیوم
    • سدیم
    • گوگرد

    این مواد معدنی ترکیب موثری برای تسکین پوست خشک هستند و همچنین می‌توانند به بهبود شرایط پوست مانند اگزما و پسوریاز کمک کنند. شاید فکر کنید که شنا در دریا باعث می‌شود تا پوستتان خشک شود، اما تا زمانی که بعد از شنا به درستی مرطوب کننده بزنید، این موضوع برعکس است.

    مشاهده و خرید محصولات مراقبت از صورت

    آیا آب دریا می‌تواند جوش را پاک کند؟

    مواد معدنی طبیعی در آب دریا می‌توانند با جذب باکتری‌ها و بازسازی سطح pH سالم در پوست، خطر آسیب دیدگی پوست را کاهش دهند. همچنین می‌توانند التهاب و تحریک پوست را تسکین دهند و به پوستی که با جوش آسیب دیده، آرامش بدهد. آب نمک همچنین از چربی اضافه پوست را جذب می‌کند، که باعث خشک شدن جوش‌های مزاحم برای یک پوست سالم و درخشان می‌شود.

    آیا آب دریا پوست شما را خشک می‌کند؟

    پوست مرطوب، پوست سالم است و یک شیرجه سریع در آب دریا می‌تواند با باز کردن منافذ و تعادل سطوح روغن طبیعی، سطح رطوبت پوست شما را افزایش دهد. ماده معدنی جادویی در آب دریا منیزیم است که با حبس کردن رطوبت و تشویق بازسازی و رشد سلول، حفاظت از رطوبت پوست را انجام می‌دهد و همچنین می‌تواند به کاهش ظاهر خطوط ریز در پوست بالغ کمک کند. این حس خشک شدن روی پوست شما را با خشکی مشکل‌ساز اشتباه نگیرید، اما بعد از شنا از مرطوب کننده بدن خود استفاده کنید.

    آیا آب دریا به موها آسیب می‌رساند؟

    از آنجایی که آب نمک سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌ها است، می‌تواند فواید بیشتری برای موها داشته باشد. آب نمک دریا همچنین برای پوست سر شما عالی است و مانند سم‌زدایی پوست سر عمل می‌کند . نمک برای پوست سر شما مفید است، اما یک لایه‌بردار خوب برای سلول‌های مرده پوست روی پوست سر است و با مبارزه با ارگانیسم‌هایی که باعث ایجاد شوره می‌شوند، به شوره سر کمک می‌کند. همچنین می‌تواند برای افرادی که با پسوریازیس در پوست سر خود سروکار دارند مفید باشد.

    علاوه بر این، منیزیم می‌تواند رشد موها را به طور موثری تحریک کند، بنابراین اگر می‌خواهید موهای پرتراکم‌تری داشته باشید، شنا در دریا را امتحان کنید، فقط به یاد داشته باشید که بعد از شنا، از یک مرطوب کننده برای موهای خود استفاده نمائید تا از موهای خود را محافظت کنید و بتوانید بدون گره به راحتی موها را شانه نمائید.

    عوارض جانبی آب نمک

    البته، قبل از رفتن به ساحل، به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از آسیب و سوختگی پوست، باید کرم ضد آفتاب بر روی پوست خود بمالید و مهم است محصولی که انتخاب می‌کنید حاوی SPF 30 به بالا باشد. سپری کردن وقت زیاد در دریا می‌تواند پوست و موهای شما را خشک کند، بنابراین زمان شنای کوتاه - حدود 15 دقیقه - بهترین زمان است تا بهترین نتایج را بدون ورود آسیبی به پوست برای خود به دست بیاورید.

    نتیجه گیری

    اگر پوست شما زمان زیادی در معرض آب نمک باشد، ممکن است سد پوستی شما (خارجی‌ترین لایه پوست که به حفظ رطوبت کمک می‌کند و مواد محرک را از بین می‌برد) را مختل کند.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا