0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    کرم لایه بردار چیست؟

    کرم لایه بردار چیست؟

    کرم لایه بردار چیست؟

    بسیاری از ما در مورد اسکراب‌های صورت و توانایی آنها در از بین بردن سلول‌های مرده پوست و ایجاد چهره‌ای صاف و یکدست تا حدودی اطلاع داریم. اما در این میان محصولی جدیدا به بازار وارد شده است که به اسم کرم لایه بردار شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با کرم لایه بردار آشنا کنیم و یکی از محصولات لایه بردار خارجی را به شما معرفی نمائیم.

    کرم لایه بردار چیست؟

    کرم لایه بردار نوعی کرم پوستی است که برای شستن لایه‌های پوست مرده طراحی شده است تا پوستی صاف و سالم به فرد بدهد. این کرم‌ها برای استفاده در صورت و نواحی ناهموار مانند پاشنه پا و آرنج محبوب هستند. انواع مختلفی از کرم‌ها در دسترس هستند، از کرم‌های نرم برای لایه‌برداری ملایم تا کرم‌های دانه‌دار که اسکراب خشن‌تری برای از بین بردن پوست زبرتر ارائه می‌دهند.

    کرم لایه بردار در چه مواردی استفاده می‌شود؟

    کرم لایه بردار دقیقا همان چیزی است که از نام آن می‌شود حدس زد: کرم یا مرطوب کننده‌ای که حاوی لایه بردار شیمیایی است. بدون نیاز به مالیدن فیزیکی اسکراب یا دستکش روی پوست از شر سلول‌های مرده پوست خلاص می‌شوید. از آنجایی که کرم لایه‌بردار اساساً یک مرطوب‌کننده اصلاح ‌شده است، برای افرادی که روتین بدون آبکشی را ترجیح می‌دهند ایده‌آل است، زیرا نیازی به شستشوی آن از روی پوست خود مانند اسکراب‌های صورت سنتی ندارید.

    مشاهده و خرید محصولات لایه بردار پوست

    فواید لایه برداری پوست

    لایه‌برداری با از بین بردن سلول‌های مرده پوست به نوسازی سطح پوست کمک می‌کند تا پوست نرم‌تر، یکنواخت‌تر و درخشان‌تر شود. علاوه بر این، لایه برداری هفتگی مزایای متعددی دارد مانند:

    • بافت پوست را صاف می‌کند.
    • رنگ پوست را یکنواخت می‌کند، لکه‌های ناشی از افزایش سن، آسیب‌های ناشی از آفتاب و تغییر رنگ پس از آکنه را کاهش می‌دهد.
    • پوست را برای نفوذ بهتر محصولات مراقبت از پوست آماده می‌کند.
    • با آبرسانی مجدد به پوست، ظاهر خطوط ریز را به حداقل می‌رساند.
    • منافذ را کاهش می‌دهد، التهاب را از بین می‌برد و از اجاد جوش جلوگیری می‌کند.

    نکاتی در خصوص لایه برداری

    در حالی که لایه برداری گامی عالی برای ارتقای روتین مراقبت از پوست شما است، مهم است که بدانید چگونه لایه برداری را به درستی انجام دهید. مراحل زیر را به درستی دنبال کنید:

    • پوست هر 28 تا 40 روز بازسازی می‌شود، بنابراین فقط یک یا دو بار در هفته لایه برداری کنید. لایه برداری بیش از حد یا لایه برداری با لایه بردار خشن منجر به تحریک و قرمزی می‌شود.
    • با پوست خود ملایم باشید. از اعمال فشار زیاد که باعث تشدید پوست می‌شود خودداری کنید. تصور کنید که دارید یک نوزاد را ماساژ می‌دهید.
    • همه محصولات خود را از نظر مواد لایه بردار بررسی کنید. زیرا برخی از پاک کننده‌ها، تونرها یا سرم‌ها ممکن است حاوی مواد لایه بردار باشند. آن محصولات را جایگزین کنید تا از لایه برداری بیش از حد جلوگیری کنید.

    روش صحیح مصرف کرم‌های لایه بردار

    برای استفاده صحیح کرم‌های لایه بردار و نتیجه گیری بهتر از مصرف آن باید به مراحل زیر توجه کرد:

    1- ابتدا و در سه روز اول کرم روی پوست ساعد دست آزمایش شود. چنانچه سرخی، خارش یا تحریک رخ نداد، مصرف آغاز شود.

    2- بعد از آزمایش کرم، دو شب در میان، 5 نوبت به مقدار بسیار کم ( به اندازه یک عدس ) در نواحی کمتر حساس صورت ( به جز دور چشم و دور لب ) مالیده شود.

    3- بعد از آن 5 نوبت، یک شب در میان به همان میزان کم استفاده شود.

    4- آن گاه هر شب و به مقداربیشتری ( به اندازه یک نخود ) در هر نوبت استفاده شود.

    5- به دلیل آنکه طی لایه برداری، پوست صورت نازک و حساس می‌شود، کرم‌های لایه بردار حتما باید در شب استفاده شود تا اشعه UV خورشید پوست را تحریک نکند. همچنین در طول روز از مصرف کافی و صحیح ضدآفتاب با SPF بالای 50 به هیچ وجه کوتاهی نشود.

    معرفی کرم لایه بردار اکتیو آلسینا حجم 50 میلی لیتر

     

    کرم لایه بردار اکتیو آلسینا حجم 50 میلی لیتر باعث ایجاد چهره‌ای صاف و درخشان می‌شود. مناسب برای انواع پوست، صورت شما را نرم و لطیف می‌کند و بافتی یکدست‌ به شما می‌دهد. این محصول به آرامی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و منافذ را باز می‌کند.

    ویژگی‌‌های محصول:

    • لایه بردار
    • پاک کننده
    • ترمیم کننده
    • شفاف کننده پوست
    • حجم 50 میلی‌لیتر
    • مناسب انواع پوست

    مشاهده و خرید کرم لایه بردار اکتیو آلسینا حجم 50 میلی لیتر

    نتیجه گیری

    هر کسی که می‌خواهد از کرم لایه بردار برای کاهش مشکلات پوستی مانند جای زخم استفاده کند، باید با پزشک مشورت کند. در حالی که چندین محصول موجود در بازار ترمیم پوست را تبلیغ می‌کنند، تعداد کمی از آنها واقعاً اثرگذار هستند و برخی ممکن است عوارض جانبی مضری داشته باشند. توجه داشته باشید که ممکن است نحوه مصرف یک لایه بردار با دیگری متفاوت باشد، پس حتما برچسب روی محصول را مطالعه نمائید. لایه برداری به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند اما نمی‌تواند پوست آسیب دیده را تغییر دهد.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا