0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    اشتباهات رایج در آرایش صورت

    اشتباهات رایج در آرایش صورت

    اشتباهات رایج در آرایش صورت

    آرایش کردن صورت یک هنر است که اگر درست انجام نشود، می‌تواند به نتایج نامطلوبی منجر شود. بسیاری از زنان و مردان برای بهبود ظاهر خود از آرایش استفاده می‌کنند، اما این کار باید با دقت و اطمینان انجام شود. در این مقاله، به بررسی اشتباهات رایج در آرایش کردن صورت پرداخته‌ایم تا شما را از این اشتباهات دور کنیم.

    در اینجا لیستی از اشتباهات آرایشی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

    استفاده از فونداسیون اشتباه

    اکثر اوقات اینطور فکر می‌کنیم که از رنگ پوست طبیعی خود روشن‌تر به نظر برسیم و اغلب از کرم پودرهایی استفاده می‌کنیم که خیلی روشن‌تر از رنگ پوست ما هستند. این یکی از بدترین اشتباهات آرایشی است که باید از نظر اصول آرایش از آن اجتناب کنید. ما همیشه باید از کرم پودری با سایه‌ای نزدیک به رنگ پوست طبیعی خود استفاده کنیم تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشیم. استفاده از کرم پودر روشن‌تر یا تیره‌تر که با رنگ پوست ما مطابقت نداشته باشد، لایه‌ای روی پوست ما تشکیل می‌دهد که بسیار غیر طبیعی به نظر می‌رسد.

    مشاهده و خرید محصولات آرایشی

    استفاده از آرایش روی پوست خشک

    آرایش کردن روی پوست خشک یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که افراد هنگام آرایش انجام می‌دهند. شما باید صورت خود را به درستی مرطوب کنید تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشید، در غیر این صورت، صورت ما به دلیل فونداسیون خشک می‌شود و بسیار پیر، ناهموار و ترک خورده به نظر می‌رسد . بنابراین همیشه باید در نظر داشته باشیم که قبل از آرایش صورت خود را به درستی مرطوب کنیم.

    تکنیک‌های ترکیب اشتباه

    مهمترین مرحله این است که آرایش را با پوست ترکیب کنیم تا شبیه پوست دوم ما شود. برای ترکیب صحیح آرایش خود باید از براش یا پد آرایشی مناسب استفاده کنیم. کلید آرایش طبیعی در تسلط بر هنر ترکیب کردن نهفته است که برای این کار باید از تکنیک‌ها و ابزارهای مناسب استفاده کنیم. آرایش غیر ترکیبی همیشه غیر طبیعی و نامناسب به نظر می‌رسد.

    پر کردن بیش از حد ابرو

    چه کسی ابروهای پر ضخیم را دوست ندارد؟ اما برخی از ما زیاده روی می‌کنیم و بیش از حد از محصولات آرایش ابرو برای پرکردن ابروهایمان استفاده می‌کنیم. پوشش روی ابروها و پرکردن ابروها با رنگ مشکی جذاب به نظر نمی‌رسد. ما هرگز نباید از سایه سیاه یا مداد ابرو برای پر کردن ابروهای خود استفاده کنیم زیرا باعث می‌شود آن‌ها غیر واقعی و عجیب به نظر برسند که یکی از شکست‌های بزرگ آرایش است. ما باید از سایه‌های قهوه‌ای و خاکستری برای پرکردن ابروها استفاده کنیم تا طبیعی به نظر برسند.

    استفاده بیش از حد از فونداسیون

    برخی از افراد احساس می‌کنند که استفاده از یک فونداسیون ضخیم باعث می‌شود آنها بی‌عیب به نظر برسند، اما این یک اشتباه بزرگ است. استفاده زیاد از فونداسیون هیچ فایده‌ای برای صورت ما ندارد و درعوض، صورت ما را غیر طبیعی جلوه می‌دهد. بهتر است، از یک لایه نازک کرم پودر استفاده کنیم تا ظاهری طبیعی به صورت خود ببخشیم.

    زیاده روی در براق کردن آرایش

    سایه‌های پر زرق و برق بسیار زیبا به نظر می‌رسند، اما قرار دادن آن در سراسر پلک بیش از حد براق به نظر می‌رسد، که مطمئناً از بین می‌رود. وقتی صحبت از سایه چشم می‌شود باید به سادگی پایبند باشیم و سایه‌های براق را فقط در گوشه‌های داخلی و مرکز پلک استفاده کنیم. همچنین استفاده بیش از حد از هایلایتر صورت ما را براق نشان می‌دهد که بهتر است برای ایجاد درخشندگی طبیعی، از هایلایتر در قسمت‌های بالای صورت خود استفاده کنیم.

    مشکلات خط لب

    کشیدن خطوط ضخیم روی لب‌ها و پوشاندن بیش از حد لب‌ها با خط لب یک اشتباه آرایشی است که باید به شدت از آن اجتناب کنید. بهتر است خط لب، لب‌های شما را مشخص کند، نه اینکه یک مرز در اطراف آنها ایجاد کند.

    زدن بیش از حد رژگونه

    اگر زیاد روی گونه‌هایمان رژگونه بزنیم، بسیار ظاهر نامتعارفی برای خود ایجاد می‌کنیم. بهتر است از رژگونه استفاده کنیم تا گونه‌هایمان گلگون و طبیعی به نظر برسند.

    استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب

    کرم ضد آفتاب حیاتی‌ترین بخش هر آرایش روزانه است. اما بسیاری از زنان تمایل به حذف کرم ضد آفتاب دارند که معادل یک گناه مراقبت از پوست است. فراموش نکنید قبل از خروج از خانه باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم.

    مشاهده و خرید محصولات بهداشتی

    استفاده از کانتور بیش از حد

    همه مایل به داشتن خط فک، بینی و گونه‌های برجسته هستند. اما برخی از خانم‌ها اغلب صورت را بیش از حد کانتور می‌کنند که باعث می‌شود صورت آنها غیرطبیعی و کارتونی به نظر برسد. کانتورینگ بیش از حد ظاهری بسیار غیر‌طبیعی می‌دهد، بنابراین نباید زیاد از آن استفاده کنیم.

    نتیجه

    همه در آرایش کردن اشتباه می‌کنند، اما مهم این است که دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنیم. فراموش نکنیم که آرایش کردن نیاز به تمرین دارد.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    صنایع دستی
    پکیج هدیه
    عطر و ادکلن
    مراقبت از پوست
    آرایشی
    آقایان
    بهداشتی
    کودکان
    ولنتاین
    بازگشت به بالا